Selkokieli

Tämä on Ruisrock-festivaalin selkokielinen osio. Selkosivulta löytyy tietoa Ruisrockiin saapumisesta, lipuista, majoituksesta ja saavutettavuudesta.

Vuoden 2020 Ruisrock-festivaali on jouduttu perumaan. Syynä on koronavirustilanne.

Vuoden 2020 liput voi palauttaa ja saada rahat takaisin. Lipun voi palauttaa Tiketin lomakkeella https://www.tiketti.fi/palautalippuja. Lippuja voi palauttaa 5.7.2020 asti.

Lipun voi myös käyttää Ruisrockissa 2021. Jos haluat käyttää lipun vuonna 2021, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Lippu kelpaa sellaisenaan. Huomioi, että festivaalin ohjelma on vuonna 2021 erilainen.

Meille järjestäjille on tärkeää panostaa saavutettavuuteen. Haluamme kehittää saavutettavuutta tulevaisuudessakin. Onko sinulla palautetta tai kehitysehdotuksia? Otathan yhteyttä osoitteeseen saavutettavuus@ruisrock.fi.

Takaisin Ruisrockin yleiskieliselle sivustolle