Selkokieli

Ruisrockin lähtökohtana on, että jokaisella on mahdollisuus osallistua festivaalille mahdollisimman esteettömästi. Haluamme, että jokainen voi nauttia Ruisrockista!

Saapuminen festivaalialueelle

Festivaalialueelle voi kulkea kävellen ja pyörällä. Festivaalibussit ajavat festaribussiasemalle, joka sijaitsee noin 2 kilometrin päässä festivaalialueesta Ruissalon sillan lähellä. Polkupyöräparkki on lähellä pääporttia.

Lisätietoa esteettömästä saapumisesta päivitetään näille sivuille lähempänä tapahtumaa.

Festivaalialue

Festivaalialueelta löytyy katsomokorokkeita sekä esteettömiä wc:tä. Lisää festivaalialueen esteettömyydestä päivitetään lähempänä tapahtumaa.

Festivaalialueen maasto

Ruisrock järjestetään puisto- ja peltoalueella. Osa alueesta on maastoltaan epätasaista. Lähes koko aluetta kiertää asfaltoitu tai kovahiekkainen kulkuväylä. Festivaalialueella sijaitsee myös ranta, joka on osittain pehmeää hiekkaa.

Lisätietoja saavutettavuusasioista

Jos haluat kuulla lisää Ruisrockin saavutettavuusjärjestelyistä, voit laittaa sähköpostia osoitteeseen saavutettavuus@ruisrock.fi.