Selkokieli

Saapuminen

Ruisrock järjestetään Turussa, jonne on helppo saapua eri puolilta Suomea esimerkiksi bussilla tai junalla. Suosittelemme käyttämään julkisia liikennevälineitä.

Turun keskustasta pääsee festivaalialueen lähelle esimerkiksi festaribusseilla tai polkupyörällä.

Saapuminen Turkuun

Turkuun pääset helposti junilla sekä linja-autoilla. Jos saavut Turkuun autolla, ota kyytiin mahdollisimman monta kaveria.

Bussilla

Turun bussiasema on lähellä keskustaa. Keskustasta pääset festivaalialueelle festaribussilla.

Omalla autolla

Festivaalin aikana Ruissalon saareen ei voi ajaa omalla autolla. Auton voi jättää festivaalin parkkialueelle, jonka sijainti kerrotaan pian. Voit parkkeerata autosi myös Turun keskustaan. Näistä paikoista pääset esimerkiksi festaribussilla lähelle festarialuetta.

Saapuminen festivaalialueelle

Kerromme pian tavoista, joilla kulkea festivaalialueelle.