Saapuminen Turkuun

Turkuun pääset helposti junilla sekä linja-autoilla. Jos saavut Turkuun autolla, ota kyytiin mahdollisimman monta kaveria.

Bussilla

Turun bussiasema on lähellä keskustaa. Keskustasta pääset festivaalialueelle festaribussilla.

Onnibusin bussiaikataulut

Junalla

Turun juna-asema on lähellä keskustaa. Junalippu kannattaa ostaa ennakkoon.

VR:n juna-aikataulut

Omalla autolla

Festivaalin aikana Ruissalon saareen ei voi ajaa omalla autolla. Auton voi jättää festivaalin parkkialueelle Artukaisiin, Gatorade Centerin ja Turun Messukeskuksen läheisyyteen. Osoite on Artukaisten kiitotie. Voit parkkeerata autosi myös Turun keskustaan. Näistä paikoista pääset esimerkiksi festaribussilla lähelle festarialuetta.

Saapuminen festivaalialueelle

Festaribussilla

Festaribussin aikataulut ja hinnat ilmoitetaan keväällä.

Polkupyörällä

Polkupyörällä pääset ajamaan Ruisrockiin opasteiden mukaisesti. Tie kulkee Ruissalon puistotien kevyen liikenteen väylää. Pyörä pitää jättää pääportin lähellä sijaitsevaan valvottuun polkupyöräparkkiin.

Turun paikallisliikenne

Pääset festarialueen lähelle myös Turun paikallisbusseilla.

Turun paikallisliikenteen bussiaikataulut

Taksilla

Festivaalialueen lähin taksitolppa sijaitsee festaribussiasemalla Ruissalon sillan vieressä. Sieltä on noin kahden kilometrin kävelymatka festivaalialueelle.

Invataksilla

Ruisrockin järjestäjät haluavat tarjota kaikille mahdollisuuden osallistua festivaalille. Invataksin käyttäjät pääsevät esteettömälle sisäänkäynnille. Avustaja pääsee ilmaiseksi sisään alueelle avustettavan seurassa.

Lue lisää saavutettavuudesta