Selkokieli

Majoitus

Turusta löytyy monia majoitusvaihtoehtoja. Voit yöpyä hotellissa, koululla tai leirintäalueella. Suosittelemme varaamaan majoituspaikat hyvissä ajoin. Ruisrockin aikaan kaikki Turun majoituspaikat täyttyvät.

Leirintäalue

Ruisrockin oma leirintäalue Artukainen Camping sijaitsee Turun Artukaisissa Gatorade Centerin ja Turun Messukeskuksen läheisyydessä. Osoite on Artukaisten kiitotie. Leirintäalueelta löytyy paikkoja telttailijoille ja asuntoautoille. Leirintäalueelta festivaalialueelle ja takaisin pääsee ilmaisella festivaalibussilla.

Leirintäalueen liput tulevat myyntiin myöhemmin.

Lisätietoja leirinnästä

Turun kaupungilla on leirintäalue Ruissalon saaressa Saaronniemessä. Sieltä ei voi ostaa leirintäpaikkaa etukäteen.

Lisätietoja Saaronniemen leirinnästä

Koulumajoitus

Koulumajoitusta on tarjolla eri kouluissa Turussa. Koulumajoituksista vastaa TuTo ry. Koulumajoitus tulee myyntiin myöhemmin.

Hotellipaketit

Hotellipaketit tulevat myyntiin vuoden 2019 alussa.