Majoitus
Turusta löytyy monia majoitusvaihtoehtoja. Voit yöpyä hotellissa, koululla tai leirintäalueella. Suosittelemme varaamaan majoituspaikat hyvissä ajoin. Ruisrockin aikaan kaikki Turun majoituspaikat täyttyvät.
Leirintäalue
Ruisrockin oma leirintäalue Artukainen Camping sijaitsee Turun Artukaisissa Gatorade Centerin ja Turun Messukeskuksen läheisyydessä. Osoite on Artukaisten kiitotie. Leirintäalueelta löytyy paikkoja telttailijoille ja asuntoautoille. Leirintäalueelta festivaalialueelle ja takaisin pääsee ilmaisella festivaalibussilla.
Artukainen Campingin liput vuodelle 2021 ovat myynnissä Tiketissä. Leirintälipun lisäksi sinulla tulee olla festivaalilippu.
Turun kaupungilla on leirintäalue Ruissalon saaressa Saaronniemessä. Sieltä ei voi ostaa leirintäpaikkaa etukäteen.
Lisätietoja Saaronniemen leirinnästä
Koulumajoitus
Koulumajoitusta on tarjolla eri kouluissa Turussa. Koulumajoituksista vastaa TuTo ry.
Koulumajoitus vuodelle 2021 tulee myyntiin myöhemmin.
Hotellipaketit
Hotellipaketit vuodelle 2021 tulevat myyntiin syksyllä. Hotellipaketti sisältää majoituksen hotellissa sekä kolmen päivän festivaalilipun.
Hotellipaketit tulevat myyntiin Visit Turun verkkokauppaan.