Selkokieli

Turusta löytyy monia majoitusvaihtoehtoja. Voit yöpyä hotellissa, koululla tai leirintäalueella. Suosittelemme varaamaan majoituspaikat hyvissä ajoin. Ruisrockin aikaan kaikki Turun majoituspaikat täyttyvät.

Leirintäalue

Ruisrockin oma leirintäalue Artukainen Camping sijaitsee Turun Artukaisissa Gatorade Centerin ja Turun Messukeskuksen läheisyydessä. Osoite on Artukaisten kiitotie. Leirintäalueelta löytyy paikkoja telttailijoille ja asuntoautoille. Leirintäalueelta festivaalialueelle ja takaisin pääsee ilmaisella festivaalibussilla.

Leirintäalueen liput ovat nyt myynnissä Tiketissä. Leirintälipun lisäksi sinulla tulee olla festivaalilippu.

Osta leirintälippu Tiketistä

Lisätietoja leirinnästä

Turun kaupungilla on leirintäalue Ruissalon saaressa Saaronniemessä. Sieltä ei voi ostaa leirintäpaikkaa etukäteen.

Lisätietoja Saaronniemen leirinnästä

Koulumajoitus

Koulumajoitusta on tarjolla eri kouluissa Turussa. Koulumajoituksista vastaa TuTo ry.

Varaa koulumajoitus

Hotellipaketit

Hotellipaketit ovat myynnissä Visit Turun verkkokaupassa. Hotellipaketti sisältää majoituksen hotellissa sekä kolmen päivän festivaalilipun.

Varaa hotellimajoitus