Selkokieli

Festivaalin pääsyliput

Vuoden 2020 Ruisrock-festivaali on jouduttu perumaan. Syynä on koronavirustilanne.

Vuoden 2020 liput voi palauttaa ja saada rahat takaisin. Lipun voi palauttaa Tiketin lomakkeella https://www.tiketti.fi/palautalippuja. Lippuja voi palauttaa 5.7.2020 asti.

Lipun voi myös käyttää Ruisrockissa 2021. Jos haluat käyttää lipun vuonna 2021, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Lippu kelpaa sellaisenaan. Huomioi, että festivaalin ohjelma on vuonna 2021 erilainen.

Liput vuoden 2021 Ruisrockiin ovat myynnissä Tiketissä.

Yhden päivän lippu 115 €

Kahden päivän lippu 185 €

Kolmen päivän lippu 205 €

OSTA LIPUT TIKETISTÄ