Majoitus

Turusta löytyy monia majoitusvaihtoehtoja. Voit yöpyä hotellissa, koululla tai leirintäalueella. Suosittelemme varaamaan majoituspaikat hyvissä ajoin. Ruisrockin aikaan kaikki Turun majoituspaikat täyttyvät.

Leirintäalue

Ruisrockin oma leirintäalue Artukainen Camping sijaitsee Turun Artukaisissa HK Areenan ja Turun Messukeskuksen läheisyydessä. Osoite on Artukaisten kiitotie. Leirintäalueelta löytyy paikkoja telttailijoille ja asuntoautoille. Matkalla leirintäalueelta festivaalialueelle ja takaisin kulkee festivaalibussi.

Leirintäalue on tarkoitettu vain Ruisrockin kävijöille. Leirintään pääsemiseksi pitää olla myös festivaalilippu.

  • Leirintälippu 40 euroa
  • Asuntoautopaikka 25 euroa
  • Leirintä + 3 päivän lippu -paketti 190 euroa

 



Turun kaupungilla on myös leirintäalue Ruissalon saaressa Saaronniemessä. Sieltä ei voi ostaa leirintäpaikkaa etukäteen.

 

Koulumajoitus

Koulumajoitus tulee myyntiin myöhemmin.

 

Hotellipaketit

Jos haluat yöpyä festivaaliviikonloppuna hotellissa, voit ostaa itsellesi hotellipaketin. Hotellipaketit sisältävät hotelliyöpymisen lisäksi kolmen päivän lipun Ruisrockiin. Voit ostaa myös hotellipaketin, jossa on festivaalilippu sunnuntaiksi sekä hotellimajoitus sunnuntaista maanantaihin.

Hotellipaketteja myydään Visit Turun sivuilla.